donderdag 5 december 2013

Re-ups 1


Een blogbezoeker deed het verzoek om een aantal links te herstellen: ZippyShare haalt de files er n.l. af als ze een maand lang niet gedownload zijn. 
Een goede aanleiding om die re-ups eens te beluisteren. In de loop der jaren zijn mijn inzichten m.b.t. geluidsrestauratie gewijzigd en soms kan ik een iets betere kwaliteit leveren. Daarom heb ik ook een deel van de re-ups herzien. Gezien de tijd die het me kost gaan de re-ups in 2 delen verschijnen.
Via de links hieronder kom je terecht op de oorspronkelijke pagina's waar je de download-link(s) aan kunt klikken.

Deel 1:

Trio Pasquier 4: Beethoven serenade op.8 (Columbia, 1936)
André Mangeot en Lyell Barbour: Debussy (NGS 127-8), nieuwe bewerking
Felix Salmond: Bruch Kol Nidrei (Columbia, 1928)
Andreas Weissgerber: Odeon (1923), nieuwe bewerking
Arnold Földesy: Odeon, HMV, nieuwe bewerking

2 opmerkingen:

  1. The Salmond is absolutely wonderful!

    I would love to upload it to my Youtube Channel, of course with a link to your blog. Would that be alright with you?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That's alright with me. 2ndviolinist also uses some of my recordings under the same conditions.

      Verwijderen